Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

CZY REJESTRACJA JEST KONIECZNA ABY MÓC DOKONYWAĆ ZAKUPÓW?

Nie, jednak rejestrując konto możesz zapamiętać adres dostawy oraz masz dostęp do takich opcji jak status zamówień, historia zakupów, lista ulubionych produktów.

Dodatkowo masz możliwość korzystania z promocji dla stałych klientów.

JAK ZAREJESTROWAĆ SIĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM?

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony, następnie „Załóż nowe konto” oraz podać wymagane dane.

Po wpisaniu i kliknięciu „Kontynuuj” zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta.

JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?

Należy skorzystać z wyszukiwarki sklepowej oraz wpisać nazwę poszukiwanej rzeczy bądź przeglądając główne menu dokonać wyboru interesujących nas kategorii.

CZY ISTNIEJE MINIMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA?

Nie, nie ma minimalnej wartości zamówienia.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIANY DANYCH PODANYCH PRZY REJESTRACJI?

Tak, wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Moje konto’”, a następnie w „Dane adresowe”.

JAKI JEST TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu.

Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 12:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ UIŚCIĆ NALEŻNOŚĆ ZA ZAMÓWIONY TOWAR?

Należność za zamówiony towar oraz koszty przesyłki można uiścić za pomocą: przelewu bankowego, szybkiego przelewu internetowego (tzw. e-przelewu) bądź w formie gotówki do rąk kuriera (w przypadku przesyłek za pobraniem).

CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ ZE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres sklep@ubieramydamy.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 505 149 326.

Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ COŚ W ZAMÓWIENIU?

Tak, zamówienie można zmienić kontaktując się z nami telefonicznie 505 149 326 lub mailowo sklep@ubieramydamy.pl

Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, a dane produkty są dostępne, zmiana będzie możliwa.

JEŚLI ZŁOŻE DWA ZAMÓWIENIA, CZY MOGĘ JE POŁĄCZYĆ?

Tak, należy poinformować nas niezwłocznie o tym telefonicznie lub mailowo.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, będziemy mogli je połączyć.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TOWAR NA ADRES ZAGRANICZNY?

Nie, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo sklep@ubieramydamy.pl

ZAMÓWIENIE DO MNIE NIE DOTARŁO, MIMO ŻE WEDŁUG STATUSU PRZESYŁKI, ZOSTAŁO DOSTARCZONE. CO MOGĘ ZROBIĆ W TEJ SYTUACJI?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą e-mailową na adres sklep@ubieramydamy.pl lub telefonicznie 505 149 326, abyśmy mogli sprawdzić informacje na temat dostawy Twojego zamówienia.

JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI?

Za zakupy możesz zapłacić z góry (dotpay), przelewem bankowym.

WYBRAŁAM PŁATNOŚĆ ONLINE A NIE DOKONAŁAM WPŁATY, CO ZROBIĆ?

W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamówienia:

UBIERAMY DAMY IWONA CHOLEWKA

80-297 Miszewo

ul. Reja 8/2

CREDIT AGRICOLE 41 1940 1076 3183 8823 0000 0000

CZY MOGĘ ODDAĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 14 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Paczkę należy odesłać na adres:

UBIERAMY DAMY IWONA CHOLEWKA

80-297 Miszewo

ul. Reja 8/2

JAKI JEST TERMIN ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODESŁANY TOWAR?

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.

W JAKI SPOSÓB SĄ ZWRACANE PIENIĄDZE ZA ODESŁANE PRODUKTY?

Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU GDY ZAMÓWIONY TOWAR JEST USZKODZONY?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 505 149 326 lub mailowo sklep@ubieramydamy.pl

ZAMÓWIONY ARTYKUŁ DOTARŁ DO MNIE W NIEWŁAŚCIWYM KOLORZE LUB ROZMIARZE. CZY MOŻECIE PRZYSŁAĆ MI ODPOWIEDNI ARTYKUŁ, ZGODNY Z MOIM ZAMÓWIENIEM?

Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, drogą e-mailową na adres sklep@ubieramydamy.pl lub telefonicznie 505 149 326. Problem zostanie niezwłocznie rozwiązany.